Saturday, 2 March 2013

cakkkkk...!!

nak tau somting x?? heee
cube scrol bwah skit..





kita benar2 yakin yg hati adalah pusat segala aktiviti harian kita
hati yang mengendalikan segala tingkah laku otak. Otak bekerja mengirimkan mesej tetapi dalam hatilah mesej itu diolah :)

ketika hati seorang insan itu sedang jernih, hati tu mampu menterjemahkan mesej dari otak itu dengan jelas.
tapi kalau nga gelap gelita & sakit , macmne nk terjemakan mesej dgn btol .. kn3??
so . care nk tigkatkn kualiti hidup , kene mula dengan hati

saya pn sedang cube merawat hati , adakala kita rase semua benda di sekelilng kita ni sedang menekan kita ke bawah , kadang tu macam nk rebah , tu semua berpunca dari hati ,

kalau hati bersih , orang cakap la apa pun , kita selalu positif , betul tak ??
Apabila hati berjaya dirawat , kat situ lah bermulanya titik-tolak untuk meraih KEJAYAAN & KEBAHAGIAN hakiki .

mari same2 membantu merawat hati orang yang dekat dengan kita. cehhhh...hehe









No comments:

Post a Comment