Monday 25 February 2013

Salam Perkenalan (^_*)

ASSALAMUALAIKUM..:)

da buat blog ni beberapa hari yang lalu , tapi baru sekarang nak bercerita..
tadaaa..! saya la tuan punye blog, selamat berkenalan  :)

hmm,,kenapa saya buat blog ni ?? mcm kawan2 saya jugak rasey , tapi bukan semua lah same sebab dengan saya, hee..
kalau tak sebab assigment tak buat kot , hehe

fb pon tak terlayan ,,toing !! kantoi ,,,


nama saya ni agak unik sikit , bukan saya perasan tapi memang kenyataan , sebab dari tadika naik sekolah rendah and masuk sekolah menegah mesti ada yang salah eja , cikgu pun same , nampak sangat nama saya unik kan,,?? 
tapi saya ok je , memahami la konony :P
so , sy nak mention lah nama saya NUR THAQHIYYA BT ABD MAJID
haa... comel kan? :P

ok lah , rase ngantok pulee..jom tido kawan2
jangan lupe bace doa tido,al-fatihah, mengucap , bismillah 11x, & haa...! lg 1, maafkan semua orang :)
selamat malam semua , 

(selamat malam fazlina .. <3 )


3 comments:

  1. selamat malam my dear~ sweet dream ^^

    ReplyDelete
  2. gud luck awk,,,, hope dgn adenye blog tu, blh la kongsi ilmu ye,,,, love u,,, ^__^

    ReplyDelete
  3. tetibe 'slmt mlm fazlina' x bley blah

    ReplyDelete