Thursday, 4 April 2013

Assalamualaikum...


hai korang , baru2 ni taqia belajar nak buat header..
tak semudah yang disangka..tapi senang gak lahh..just kene banyak practice for remember each step
time buat tu..perut ni tengah lapar and haus..
so,,korang boleh bayangkan tak apa yang terlintas dalam kepala taqia time tu..hehe
memang agak tak patut sikit idea tu , tapi nak buat cam mne..
itu je yang mampu..
takpe2 , lepas ni taqia buat yang betul2 puye..
masa buat taqia akan pastikan yang perut taqia da di isi dan taqia dan minum air.. :P

madam suruh buat header , tapi taqia rase macam buat banner lak..
lebih kurang je rasenya..

hai...banyak pulak membebel .. taw tak per..!!
ok2..taqia tujuk ye..
NOW..!! LADIES AND GENTLEMAN ,, PLEASE FOCUS YOUR EYES ON SCREEN AND SCROLL DOWN ... !!!  hehehehe


nmpak tak..?? sedap kan burger tu..huhu


bile tengok gambar ni.. nyaman rase tekak..hehe

:)

No comments:

Post a Comment